Alla inlägg den 25 juni 2006

Av Jenny Bergström - 25 juni 2006 13:05

Varför ska det vara så svårt att inse saker och ting innan det är försent? Alla talade om för mig att han inte var bra för mig, min mor, min bonuspappa, min bästa kompis, men som vanligt så ville jag inte lyssna.Och nu har jag lyckats få reda på vilken idiot han är. Han är felfri, perfekt, enligt hans egan åsikter då och det är alltså ingen som kan vara bättre än honom.Jag hoppas bara att han inser hur han behandlar andra innan det är försent, alla är inte så tålmodiga som jag varit mot och med honom.Nu ska jag snart iväg till producenten och börja spela in en demo, känns mycket trevligt att det börjat gå så bra. Producenten, Tony, är en mycket trevlig man och vi är väldigt lika varandra så vi har hela tiden skoj :) heheMen nu måste jag försöka få min katt att sluta riva och äta upp min säng :) Ha det bra.Jenny

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards