Alla inlägg den 20 juni 2006

Av Jenny Bergström - 20 juni 2006 09:20

Även om jag inte alltid verkar så glad för min mor, så älskar jag henne mer än livet själv. Är så himla glad över att ha henne vid min sida, och jag vet att vad som än händer så försöker hon verkligen och hon kämpar verkligen jätte hårt för att få saker och ting att gå runt.Imorse så gick mamma in på mitt rum för att hon skulle lägga pengar till mig innan jag skulle åka till Malmö, av någon anledning vaknade jag av att hon stog här och gjorde iordning pengarna och lade dom snyggt på mitt skrivbord, jag reste mig upp med vidöppna ögon och tog ett jätte djupt andetag och jag trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig. Enligt mamma så hade jag bara suttit och stirrat på henne som om att hon vore ett monster.Vi blev iallafall rejält skrämda båda två.Efter den händelsen så kunde jag inte somna utan låg bara där i min säng och lyssnade på vadmin mor gjorde, jag hörde allt och jag bara låg där i sängen och log och tänkte på hur lite vi visar att vi verkligen uppskattar henne och hennes hjälp.Jag vet att oavsett vad som än händer så kommer hon alltid att finnas där vid min sida, och självklar även vid min systers och min brors sida.Där finns verkligen ingen människa jag älskar mer än mamma på jorden just nu.Älskar dig mamma :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards