Alla inlägg under maj 2007

Av Jenny Bergström - 31 maj 2007 14:42

OH MY GOD

Studenten om en vecka och en dag...nu börjar det banne mig pirra i magen...haha äntligen..!


Tycker inte om skola, har aldrig tyckt om skolan och nu slutar jag...haha, fy jag är så lycklig :P haha

Haft Tobbe här 2nätter i rad, han är min lilla sötnöt..*fniss*

Är dte bra om det pirrar i magen?

Det är det nog...tror jag, hmm .

Haha


Alltså jag är bara allmänt mongo idag och ville bara skriva lite så detta är kanske inte så jätte inressant att läsa...men det avgör ni själva :)


Ska snart iväg och jobba, sen klockan tio så kommer min sötnöt till mig...tihi...och imorgon ska jag klippa mig och bli snygg i håret och efter det blir det väl lite party party =D


Haha...

Hej då....

Jenny

Av Jenny Bergström - 28 maj 2007 08:43

Nu var det sådär länge sen man skrev igen, hmm, jag måste verkligen bli bättre på detta för jag känner verkligen att jag behöver skriva av mig då ofta men jag orkar liksom inte.

Jag har just kommit hem ifrån Spanien, kom hem i lördags eftermiddag lagom till min brors kalas och mors rusning för att bli klar med allt, så hon var ju inte helt överlycklig att jag kom hem en massa timmar tidigare än väntat då beräknad hemkomst var 21.00...haha


Väl hemma i Sverige igen så är det bara några dagar kvar till studenten, helt sjukt.

Förkyld och snuvig är jag och det suger verkligen, men jaja, det man inte dör av blir man väl bara starkare av ... ler ....

 Ska till skolan strax och ha Piano och lite Svenska tror jag, sen så är det matte prov som gäller...hatar matte mer än något annat ämne i skolan och klarar jag inte detta provet så får jag IG i Matte B , göött...


Jag har jobb med förresten, haha, kanske inte världens toppen jobb men det är ett jobb och jag trivs jätte bra där, tjänar ju bara på provision så det är väl ingen värsting lön, men ett bra första jobb iaf.

 Trivs dunder bra med alla som jobbar där, dom är så stört sköna allihopa, haha, fast att Shirivan lyckas få mit att snacka något mellanting av skånska och stockholmska,haha.


Skaffat mig en påg har jag det med...hmm...ja...jo det har jag...hm...

Nej men han är jätte go, iaf änsålänge, jag försöker verkligen med att inte kära ner mig helt i honom, haha .... men han är go och morsan gillade honom när hon träffade honom och han gillade henne så då funkar han...man måste gilla morsan och Jonas för att komma åt mig , haha, :D


Nej dags att gå :)

Take care :)


Puss & Kram, skum banan :D

Ovido - Quiz & Flashcards