Alla inlägg under november 2006

Av Jenny Bergström - 20 november 2006 22:17

Äntligen så är dagen kommen, den där dagen man bara väntat på i flera år...om bara någon timme så blir jag äntligen 18, kommer äntligen kunna köpa mina cigaretter själv och dricka på puben ( Iaf när mitt legg kommit om 3 veckor :P ) Man känner sig så mogen just nu, men tankarna för framtiden närmar dig..man kommer dessutom bara närmre och närmre studenten och arbetslösheten. Men jag tror att jag är sugen på att försöka resa efter min student, bara tågluffa eller något i 6månader eller något, det hade nog varit helt fantastiskt :) Ja imorgon är jag 18år gammal och dagen inleds med en tidig morgon för att göra sig lite sådär extra snygg :P hehe, men också för att ta ett tidigare tåg än vanligt då jag ska lägga tårtan i kylen i cafeterian, tårtan som jag, mamma och Johanna bakade idag som ska ätas upp av alla gamar som är med i musikalen jag håller på att producera.och sen efter denna tidiga morgon så är det dags för det väldigt efterlängtade matteprovet *snyft* Ja, man kan väl hoppas att Janne (matteläraren) har lite känslor undanstoppade för en födelsegris som mig imorgon då :P :) hehe Nej nu ska jag fortsätta att längta och drömma :) Ha det gött :) Kram Jenny

Ovido - Quiz & Flashcards