Alla inlägg under januari 2007

Av Jenny Bergström - 23 januari 2007 09:25

Ojj, vilka dagar och vilken dag.Jag har nog inte varit såhär deprimerad på länge, det är nog värre nu än när jag började blogga.Ingen lyssnar och ingen vill förstå.Jag mår skit rent ut sagt, orkar inte med någonting, blir yr hela tiden och har just slutat röka...snart 13dygn!Jag är så misslyckad, känns det som, jag är ju inte hälften så bra ohc duktig som mina stora syster som fick en massa vg och mvg och skit när hon tog studenten. Nej jag vet, hon är duktig, hon är skötsam och hon är allt jag inte kommer att bli. Min syster kommer nog att bli en sån tråkigt kvinna, en sån som jobbar, jobbar och jobbar, har massvis med barn och en man som aldrig kommer att vara hemme och när han är det så bråkar dom.Hon kommer nog att skilja sig väldigt tidigt, eller ja iaf skilja sig..Tillskillnad ifrån mig som aldrig kommer att komma så långt som att träffa den rätta och skaffa barn. Nej jag kommer antingen att sluta som min farfare, utan några drömmar och utan hopp, sittande på en bänk på stan med en kass fylld med öl och sen kommer jag att dö pga det, eller så lyckas jag med mina drömmar om att bli känd och få showa allt vad jag kan och vill och ändå aldrig ha tid med familj. JAg vill ju ha barn, en dotter och en son, jag vill ha en underbar man som jag håller mig gift med, iaf så länge jag står ut, en fantastisk karriär inom musiken och ett ofantligt stort hus någonstans i eller utanför Hollywood. :D Najs. Nej men drömma kan man ju alltid, men dom som känner mig dom vet ju ändå hur det kommer att sluta, eler hur? Nu ska jag fortsätta att försöka göra någon nytta till ingen nytta. Hej då =/

Ovido - Quiz & Flashcards