Alla inlägg under december 2006

Av Jenny Bergström - 31 december 2006 11:21

Ja, då var det tid att komma in i ännu ett nytt år. Men frågan är väl om det kommer vara så gott som alla säger? Ett gott nytt år, hm? För min del så innebär det en massa arbete, sista halvåret i skolan *pust*, får ju verkligen hoppas att det kommer att bli bra. Ett nytt år, ett nytt liv och nya familjemedlemmar. Ja livet kommer ju förmodligen verkligen att förrändras nu, dela så är jag myndig och ska snart ta studenten och då kommer jag att antingen behöva hitta jobb eller studera vidare vilket jag inte orkar just nu, ett års ledighet kommer göra gott kan jag tänka mig, bara så att man kan hitta nya krafter. Mammas kille håller på att flytta in med oss i våran nya lägenhet och vi har inte ens bott här en månad än :), helt underbart ställe är det, ja men som sagt, nu ska mammas kille också flytta in, Nya regler, nog tuffare med.Undrar hur länge jag kommer att stå ut, både han och jag är ju lika envisa, så på alla bråka som nog kommer att inträffa vill jag inte ens tänka på :P Nej men det blit nog bara fint :) Han är ju ändå en underbar människa och nästan min egen far, om jag får cäga det själv :) Nej nu ska man ner till familj och vänner och fortsätta, sen kanske börja göra sig klar eller något :) Kram Jenny

Av Jenny Bergström - 20 december 2006 12:02

JA då har man flyttat nu, man har fyllt 18 och det är bara ett halvår kvar innan man tar studenten. Det är sjukt vad tiden går snabbt.Det är inte heller klokt vad alla människor stressar nu så här innan jul, det finns ju till och med dom som har börjat med julstressen redan i november. Orka? JAg tänker iaf ta det lugnt, förrutom med detta som heter julklappar som jag inta har köpt en enda julklapp.Det börjar göra mig lite stressad kanske. Men vad jag ska köpa till dom innom familjen 'r klart, nu ska jag bara ha pengar och tid till det också.Jag kollade på idol vinnaren igår, Markus Fagervall, så söt och charmig han är utan att knappt göra något så har an en sån utrstrålning ja det var verkligen en upplevelse, tråkigt att han bara körde 2 låtar, men jag ska till hans konsert i konserthuset i HBG i februari så då blir det la mer :)Nej nu ska jag återlämna min brors dator och återgå till att sitta och fundera en massa i mitt rum.Ha det bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards