Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Jenny Bergström - 16 augusti 2007 15:26

Usch, kan man väl mer eller mindre säga. Mitt jobb är nog det sämsta och tråkigaste i världen. Jobbar som en telefon försäljare, känar 60:- i timmen samt provision på 10:- per sålt.

Eller ja så var det framtills igår.

Min projektchef och ekonomiansvarig kallade in mig på ett av kontoren och gav mig ett typ ultimatum, "Vi har ett förslag till dig nu eftersom att du har sålt minus nu ett tag, antingen så jobbar du bara med provisions basserad lön eller så får vi låta dig gå", haha , tror dom jag är helt pantad?


Vem fan skulle få för sig att jobba för 30:- per sålt? Usch nej, dra åt skogen säger jag bara. Hellre jobbar jag som städerska än att jobba kvar där som slav arbetare.

Usch nej.


Nej nu håller jag på att försöka bestämma mig om jag ska gå i skolan igen eller om jag ska hitta något annat jobb. Får la se vad det blir, ska boka en tid på vägledningshuset i HBG och se om man kan komma på något där :)


Idag kommer Adrian, Yay vad skoj . En riktig trevlig snubbe ifrån Trelleborg :)


Ha det bäst :P

Jenny

Ovido - Quiz & Flashcards