Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Jenny Bergström - 9 augusti 2007 18:37

Hejsan... nu är hon tillbaka igen.

Har varit så mycket som har hänt i mitt liv sen sist jag skrev, jag har tagit studenten, äntligen.

Jag har börjat jobba som telefonförsäljare på FåkeConnexion, jag har där och en helt underbar polare, Anna, utan henne hade jag nog inte stått ut där så länge, haha.


Jag har festat med JPOnas som vanligt, det har tagit slut mellan mig och Tobbe eftersom att han hade ihop det med sitt ex samtidigt bakom min rygg, looser.


Nu är min semester slut så nu är man igång med jobbet igen och självklart så kommer solen fram då, typiskt.


Och idag ska jag på dejt men en 120kilos elit brottare, ska nog bli ganska intressant. Ska kolla på Simpson the Movie och efter det så ska vi äta kina mat. Jag undrar om jag kommer att vara trött på jobb imorgon, haha.


Äntligen helg imorgon dessutom, så otroligt skönt, har längtat till fredag ända sedan i fredags :P *ler*


Så ja, får nog fylla i med lite mer detaljer om dejten imorgon :P


Och nu så ska jag fortsätta att göra mig iordning och sen kommer Daniel och hämtar mig 19:45.


Ta´t lugnt allihopa :)


Kram Jenny



Ovido - Quiz & Flashcards